Aktiesnakken — August 2011
-
"vi er gode til at tænke selvstændigt" - ganske rigtigt. Men hvad er det nu, vi straffer allerhårdest her i Danmark?
-
VWS svinger godt nok noget lige nu..
-
Rigtigt gættet - vores vilje/evne til at tænke selvstændigt
-
Der er en grund til at vores værdiskabende jobs, og vores iværksætteri er på så kraftig deroute, som vi ser i øjeblikket. Vi vil ikke have dem og vi straffer dem, der vil skabe dem
-
hvis man ikke må hyle op på en debatside - hvor skal man så gøre det?
-
herinde har folk generelt forudsætningerne for at forstå, noget af det jeg siger. Dem findes der sgu'ette mange af i den virkelige verden
-
Check dette læserbrev. Han er sgu god ham Jens: http://jp.dk/opinion/breve/article2528221.ece
-
hans læserbrev danner endda basis for dagens leder i JP - det er sjældent, at den slags sker
-
Paradoksalt nok - så diskvalificerer jeg mig fra den offentlige debat i og med at jeg forholder mig til virkeligheden. Det er i øvrigt også derfor at så få erhversfolk deltager i debatten
-
primært fordi man bliver hængt ud som en fascistisk børnemorder - og det er knapt så godt for business. Aamund er ligeglad for han har ingen retail kunder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind