Aktiesnakken — August 2011
-
ja enig butterboy. Jeg begynder også så småt at overveje NS igen. Men der går nok mindst 3 mdr til en evt aftale hvorfor jeg ikke føler jeg behøver at have travlt.
-
har du set det her? http://www.proinvestor.com/index.php?p=events
-
Jeudan også på gaden... fastholder 300+ mio ebvat
-
Voldgiftsretten afviser TPSA's indsigelser mod at udlevere afgø-rende trafikdata vedrørende fase 2
.... utroligt som TPSA kan blive ved med obstruere det hele...dette vedr. dog fase2, men alligevel -
BB du må bare benytte lejligheden til at gøre det til en udflugt til djævleøen

-
AKA giver et glas bøjolais
-
uha. Så gælder det om at slå til....:-)
-
det er for dårligt vi kun har bajersk øl til de komsamner

-
@Radek - tror Gobe nogle gange trader den
-
problemet er vel at spændingen for resten af 11 er taget helt ud af aktien....og dermed er der vel næppe nogen særlige triggere førend årsrapporten næste år...
-
og efter det... den nye fabrik.
-
Godt nok også en træls melding idag.... fra 100 mio til 40mio ebitda... efter et enkelt dårligt kvartal. Groft sagt.
-
jo, hvis man gider vente så længe. Jeg tror ikke man behøver have travlt med at komme ind. Jeg tror troværdigheden til selskabet er tippet til den forkerte side
-
og så skal der nok facts på bordet førend folk for alvor vil købe ind i casen.... og i så fald er ventetiden lang til næste år.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind