Aktiesnakken — August 2011
-
Aspekulant: det bliver suseme spændende på fredag...
-
Bernanke holder en tale, hvor han måske pumper 600 mia dollars ud i verdenen i form af qe3.
-
Hvis han gør det, betyder det nyt rally for aktier (og endnu større for guld). Hvis ikke, så kommer aktiemarkedet til at falde betydeligt.
-
Desværre jo. Så jeg står nok nede ved guldsmeden på lørdag.
-
-
-
Jeg kørte lige en tur og funderede lidt over NKT. Lige så ringe som det synes nu, lige så godt kan det blive. Cables bidrog i Q2 med en oms. på ca. 2 mia og bidrager med 9 mio til EBITDA, den bør kunne løftes betragteligt. Hvis den del kan bidrage med 5%, så står der pludseligt +100 mio i stedet. Så ser fair værdi helt anderledes ud, og så er der ikke regnet med Brasilien.
-
-
"Set i bakspejlet skulle vi i højere grad have meldt ud, at 2011 var et overgangsår. Vi troede på, at vi kunne komme hurtigere op i gear med fabrikken i Köln, og at opstarten kun ville tage de første par måneder af året. Det viser sig nu, at hele første halvår er gået med det," siger han til Børsen.
-
Kan godt se din pointe Mumtaz, men jeg vil gerne betale lidt mere for at stå med skidtet i hånden.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
genialt..