Aktiesnakken — August 2011
-
jeg tror ikke man skal lægge det store i det. Det er nok tilfældigheder det meste af det
-
meget dansk biotek ligger skidt også idag. Lukker nede på trods af at sektoren er oppe i UK på Glaxos
køb -
gør jer selv den tjeneste at se den her video http://www.youtube.com/watch?v=tj2s6vzErqY&feature=player_embedded
-
Tripoli synes at være faldet. Libyen er frit fra Ghaddafi
-
ja jeg er dog lige på iphone. så må have det til gode til aftenkaffen
-
Puha, DAX minus luk.
-
mfa, tusind tak for linket til den video. Den rammer ekstremt i plet, især sektionen, hvor han omregner dow til gold. Desværre har jeg haft svært ved at finde historiske daily tal for gold, så jeg ikke selv har kunne regne og sætte den slags cycles i system. Er der nogen der ligger inde med daily gold prices?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind