Aktiesnakken — August 2011
-
ja helt sikkert
-
Høst på spil
-
insiderkøb i danske http://www.proinvestor.com/aktienyt/568996/Insideres-handler
-
1-1,04?
-
biotek er ikke i høj kurs blandt investorer
-
det kørte fint med Velo indtil Spar Nord smed 266 kilo ned af hylderne, bare de træskohoveder snart var færdig med at sælge.
-
hvis du får banken til at sælge dine aktier, så risikerer man det jo
-
af en eller anden grund vil nogle køre kursen, ofte bliver der solgt et lille antal i luk, hvad kan grunden til det være?
-
nu solgte en ddb kunde 5 kilo til 1,0 det kan jo ikke være fordi han lige stod og manglede de 5000 kr til huslejen
-
jeg tror ikke man skal lægge det store i det. Det er nok tilfældigheder det meste af det
-
meget dansk biotek ligger skidt også idag. Lukker nede på trods af at sektoren er oppe i UK på Glaxos
køb -
gør jer selv den tjeneste at se den her video http://www.youtube.com/watch?v=tj2s6vzErqY&feature=player_embedded
-
Tripoli synes at være faldet. Libyen er frit fra Ghaddafi
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind