Aktiesnakken — August 2011
-
men hvis JB kommer i kurs 100 så køber jeg ind, men jeg er skuffet over at de ikke betaler udbytte
-
"FLSmidth har allerede været i kontakt med overgangsrådet i Libyen og venter også fremadrettet at kunne sikre sig opgaver i landet."
-
godt at se de står klar når de får smidt Gaddafi ud
-
jeg tror også det er godt tidspunkt at investere i FLS på..
-
enig
-
af danske aktier har jeg pt fls og vestas, fisket i fredags.. må forvente nogle positive ord om vestas de kommende uger
-
jeg har nu også selv købe VWS efter regnskabet så tror at vi endelig skal lidt op..
-
men jeg havde nu ikke regnet med at FLS ville give de så meget gas i den men det er flot, men den er nu også faldet som en sten, den seneste
-
tid
-
vestas endelig i +, og fls oppe med 5%, grønne futter.. tegner til at blive en god dag

-
det er tiltrængt for FLS..
-
men jeg syntes at VWs hænger lidt i bremsen..
-
den er 2,3% oppe fra åbning, så det er et helt fint tempo for mig
-
ASP har du et taget på WVS
-
jeg trader den lidt, men pt er planen at holde til ca 130
-
men med genkøb lavere
-
hehe godt tip masha

-
det burde jo også ligge indenfor den nærmeste fremtid, vil jeg mene.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind