Aktiesnakken — August 2011
-
-
who knows?
-
Tak for link
Sydbank har så to om året? -
Jeg kan huske et af de første aktiespil jeg var med i som helt ung knægt. Satsede hele butikken på Olicom

-
Hehe

-
så blev regnskabet for JB læst igennem og den faldet til jorden..
-
-
masha, tror du ikke bare investorerne mener at Dam nu er trådt over på den forkerte side af arrogancestregen... trods sin lunefulde jyske natur.
-
det er da for langt ude ikke at ville guide på helåret når 8½måned af året er gået allerede.
-
Jeg så gerne JB i kurs 100 igen.. men lad os nu se om den kan presses så langt ned..
-
Masha jeg mener at det er 4-5% af EK der er rettet mod Grækenland og Sydeuropa.
-
jeg har godt nok en slat medarbejder aktier i JB men der er nu lang tid til før de kan hæves, så det betyder ikke så meget for mig lige nu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
- gml bund ogsaa gaaet paa SYDB ser det ud til