Aktiesnakken — August 2011
-
Gn mit smertensbarn.
-
De har haft noget insiderkøb, hvilket er lovende
-
Never buy into a lawsuit
-
Nej det er gammel wallstreet visdom
-
Du køber dig altid ind i et resultat som jurister og ikke forbrugere/virksomheder afgør. Never bet on a lawyer :-). Men selvfølgelig er det forsimplet
-
GN har bare snydt mig for mange penge flere gange. Husker I den tyske konkurrencestyrelse der ødelagde min smagfulde gearing i hvad der virkede som ren arbitrage
-
Medicinalbranchen søber også rundt i mange lawsuits. Så det er mere anvendbart på de cases hvor lawsuit er make or break. Capinordic fx
-
Smagfuld er mit nye assertive ord for idiotisk
-
Men det er lang tid siden at jeg har kigget på regnskaberne for GN så det er mere rygmarvsreaktion
-
Coller og jeg har lagt sidste hånd på vores valueprotefølje som vi offentæiggør senere idag eller imorgen
-
Den vil nok give et ret præcist indtryk af hvilke aktier vi tror mest på udfra et risikoperspektiv
-
Dk,eu,us row
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind