Cash - jeg er da også imod almindelige menneskers fratagelse af fundamentale frihedsrettigheder - uanset om de er mænd eller kvinder... Se det sådan her: "mentalt" er vi en gang i 1950'erne hvor danske kvinder måtte skjule deres seksualitet .... der er et oprør i gang blandt veluddannede tyrkisk-muslimske kvinder - de er begyndt at smide mændene på porten også - Læs evnt LILY - en Danmarkshistorie og projicer
Tør ikke skrive det - men gør det - jeg frygter fundamentale kristne i den neo-konservative Tea Party bevægelse -Perry bl.a. - og fundamentale jøder og fundamentale muslimer lige meget...
så er det ligemeget om det er islam eller kristendom eller scientology....der er 1 gud..og om du kalder ham buddha eller muhammed eller kristus eller hvad...doesn't matter..een gud..
OKI - så stopper vi bare der den orker jeg så ikke - har du prøvet et "messemøde" med tungetale i en US-kirke - de er jo næsten værre end en fredagsbøn ...
ak ak .... der findes X millioner minareter - der ikke messer for vold! Bekæmp hedningene er også at messe for vold - for volden bliver resultatet. Går du også ind for at straffe kvinder vil have en abort? Er det ikke vold mod kvindens ret?
nej tror sgutte det fører nogle steder - kan ikke med at du putter alle muslimer i samme gruppe. Jeg er kristen men vil godt nok ikke slåes i hartkort med US's neo-konservative du ....
tag pointen i stedet - jeg er kristen - men jeg er ikke neo-kristen a la neokonservative - de er ligeså syge i roen som funda-muslimerne....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.