Aktiesnakken — August 2011
-
Amerikanske storbanker skruer op for sortsynet http://borsen.dk/nyheder/oekonomi/artikel/1/213202/amerikanske_storbanker_skruer_op_for_sortsynet.html
-
Brasiliansk ordre på vej til Vestas http://npinvestor.dk/nyheder/brasiliansk-ordre-paa-vej-til-vestas-230375.aspx
-
Mornings
-
Morning - så er jeg ved at pakke ned - nyt land kalder de næste tre år. Om Vestas - prøv at kigge lidt længere end 12 måneder. Lad os antage at statslige selskaber lider af risikoaversion - de vil vide at back-up fungerer (service) og at organisationen kan håndtere problemer. Jeg tror selv at vedvarende energi bliver en af de få vækstsektorer de næste 10 år. Kald det "tro" eller "sats" eller "naivt" men jeg tror på casen uanset hvordan analyrikerne vurderer sagen.
-
Vestas er tilstede der hvor jeg tror det kommer til at ske: Brasilien, Indien, USA og i Kina hvor jeg kunne ønske mig de linkede op med en kinesiske spiller i landet. Eneste bekymring er Rusland hvor jeg tror landet er ved at skifte fokus - også deres reserver løber tør en gang

-
Godt at høre fremskridtsoptimisme. Jeg er enig. Vækst i vedvarende energi er en realitet
-
Hvor går turen masha?
-
Der er vel faldet en smule ro på? Der er jo ellers meget smukt
-
God tur, masha. Bidrager du stadig til PI mens du er dernede?
-
om 3 år bliver det så de fede lande

-
Well - går ud fra internettet virker Oste... - men afhænger af travlhed. Må dog lige skyde ind: Mærkelig verden at rystes over faldende aktiekurser, mens livsstandarden i Europas baggård er så lav. Check out BNP/capita i Kosovo, Albanien, BSH - uha da - Europa bør forpligte sig i medmenneskelighedens navn
oops - ehh.... -
I gamle dage i UM var det sådan at man fik 3 års udstationering x 3 og de sidste 3 år var i vesteuropa/tokyo. Er det ikke sådan længere?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind