Aktiesnakken — August 2011
-
de fastholder jo deres emission på 100 musd. Og de får brug for den. Det prospekt kan man så købe på hvis man tror på det
-
100 musd skal de kunne lave
-
Norden bliver vinderen på lang sigt. Worst case er en recession kombineret med meget ny tonnage der rammer verdenshavene. Men Norden vil kunne klare konkurrencen længst, da de ikke er lånefinancieret
-
Inden jeg lige kører en lille tur skal lige have denne. Husk verdenens befolkning stiger, og der skal mad på bordet. • Yara. Gjødselsselskapet er ned over 20% siden starten av juni, og er etter vårt syn lavt priset. Vi forventer en EPS på 30-35 per aksje. Med kurs på 253 gir det en P/E i intervallet 7,2 til 8,5. Vi mener dette, kombinert med selskapets sterke markedsposisjoner, gir en god kjøpsmulighet i Yara
-
jeg foranlediges til at tro at emissionskatten blot skal helt ud af sækken.... så er bunden der... medmindre det bliver en vanvittig emission til kurs 1
-
og jeg vil godt se konkurrenterne finde funding til deres skibe når økonomien trækker sig sammen
-
iøvrigt utroligt som alle de store sælgere forsvandt som dug for solen i land of pleasure.... meget underligt.
-
Ja Pandora ser nu meget fornutig ud i denne kurs..
-
det gør VWS nu også
-
nej doctor, egentligt ikke. Men man skal ikke skuffe markedet lige nu og her
-
FLS er faldet med 20% på 2 dage av av
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind