Aktiesnakken — August 2011
-
i mine øjne skal man anlægge flere strategier. helikopter-syn er godt. europæerne kan snart ikke gøre mere og derfor kan krisen eskalere og EURO'en kan blive ændret markant
-
derfor kan det være godt at hedge med xact bear, meget cash og kun købe kortvarigt ved rebounds
-
vores ven rkhanen og andre har jo spået om korrektioner, så aktierne bliver billige igen - vi er der ikke endnu i mine øjne
-
jeg har et travlt arbejde med et handelssystem til....aktier

-
men tak for de pæne ord

-
jeg vil ikke være efter dig Mumtaz - forsøger også at være et pænt menneske ;-), men for mig virker din strategi ikke så rodfæstet
-
se rkhanens video'er...! og inden du tror jeg er forfærdelig klog, så think again - begår masser af investeringsfejl, så jeg er mest klog på andres vegne

-
@creeco: der kommer rebounds. Børsudsigten advarer mod at sælge inden i faldene - enten med det samme eller afvente rebounds. men overvej din penge kontra hvor lang tid du er om at tjene dem igen ved hårdt arbejde og investér derefter
-
@Mumtaz - det har du ikke råd til ! de penge skal du bruge til din pension og familie ! hold dig fra de korte investeringer. find gode exits og så afventer du entry fra rkhanens LTM og så bliver vi alle tre rige
-
Dagens Politiken-citat: "Danske drenge klarer sig stadig dårligere og dummere i skolen.". Klare sig dummere?!?
-
enhver investeringsstrategi skal afprøves i ethvert marked og det holder sjældent. find dine styrker og afvent markedet der passer til dine styrker
-
"klarer sig dummere" - er det i forhold til lærernes evner og forventninger ?
-
ingen tak Mumtaz - det er også selv-terapi

-
Det er er havd der sker hvis de drenge der klarer sig dummere bliver læger http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1603975.ece
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind