Aktiesnakken — August 2011
-
Man må sige at markedet reagerer på renskaberne. Jeg kan ikke erindre nogen år de sidste 15 år hvor regnskaberne har påvirket aktiekurserne så meget.
-
Med stigende befolkningstal, kan aktierne stige til himmelen. http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10310580/Verdens-befolkning-naar-syv-milliarder-i-aar
-
Interbank markedet kører ikke optimalt, så tror da fanden, jeg ikke kan få huset solgt
http://finanswatch.dk/Finansnyt/article2517008.ece?referer=jp&aid=2517481&sid=2186 -
I en analyse på 88 sider skrev Citigroup, at den
seneste kraftige nedtur i aktien repræsenterer et attraktivt entry point, og at FLSmidth
har den største eksponering til emerging markets og den mindste eksponering til de
vesteuropæiske markeder i sektoren. Finanshuset ser gode muligheder for en stigning i
driftsmarginalen inden for mineraldivisionen og dermed for stigende investeringslyst
hos mineselskaberne. I cementforretningen ser Citigroup især store muligheder i
Rusland, hvor hele 90 pct. a -

-
Nu er jeg selv bosidende i Ukraine og man forbløffes gang på gang hvor gammelt udstyr som de har og hvor dårligt man er istand til at udføre arbejdet. Eksempelvis vejarbejde så jeg igår nogle som lagde asfalt og hvor man i danmark ville bruge en vejtrommel til at planere den varme asfalt så brugte man her koldt asfalt som man så jævnede ud med en varebil som kørete over det et par gange

-
interessant jhc. Du må meget gerne komme med nogle betragtninger om hvad der sker dernede rent økonomisk
-
der er mange herinde der er udstationeret rundt omkring
-
Det udvider horisonten for os alle
-
-
Saxo properties. De er over alt!!
-
uanset om man kan lide dem eller ej. Så må man have respekt for deres momentum og drive
-
Det skal jeg gøre. Kort så er situationen den at man har en vilje til at skabe forbedringer. Den vilje ser man typisk hos de yngre under 30 år. De ældre vil gerne for en stor del tilbage til Rusland. Men vi er kraftigt bremset af hvad folk har råd til Vi mangler i den grad en mellemklasse(den er på vej men det går langsomt). F.Eks. kan det bedre betale sig at være prostitueret i tyrkiet end det kan at være læge i Odessa. Hvis I har ønsker om viden inden for noget specielt skal jeg gerne undersøg
-
fedt jhc! Tak. Ja det er sku beskæmmende det billed.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind