Aktiesnakken — August 2011
-

-
Hvad skal du fortælle om i aften aka?
-
Det er ikke mig

-
Og mere siger jeg ikke

-
Tænkte det nok
Men det var kl. 22 på tv2+ -
=*
-
?*
-
Ja og jeg glæder mig vildt til at se det
-
Jeg kan sige det handler om vestas
-
Trading Note? Troldmanden?

-

-
Det er juleaften for en entreprenør
-
Jeg solgte velo i 1,55 påmgode fase 3. Den bliver handlet under cash nu. Dyr er den ikke. Men det er jo biotek
-
Det var en e-trader og en nordeakunde der solgte ud, det må de jo selv om, den skal nok komme op igen, har selv velo
-
Nej tak til Euroregering, - det bliver fanme ikke med mine stemmer. Lad Euro kollapse og genindfør den gamle valutaer. Lad EU bryde sammen og få genetableret nogle bilaterale samhandelsaftaler. Annuller samtlige 100,000 stk nonsenslovregler og start på en frisk. Væk med EU-bureaukrazien een gang for alle !!!

-
Jo, der ligger nogle tunge drenge og køber op hvis den går under 1
-
I biotek er risikoen altid stor. Der er meget value på udsalg også. Desværremer risikoen på biotek altid lige stor uanset kursen. Det habdlernom hvor langt de er fra markedet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind