Aktiesnakken — Juli 2011
-
det lader til at markedet for hamp og coke fungerer meget bedre. Distributørerne ligefre slås om at få lov til at sælge produktet...
-
Nyt område for GEN?
-
som vi siger i vores familie. Forsker bliv ved dit antistof (skomager bliv ved din læst)
-
Jeg var nogle skridt længere nede af værdikæden i tankerne - det lader ikke til at vores distributører gør et ordentligt stykke arbejde
-
så jeg ville benchmarke mod de bedste i branchen for at få lidt inspiration
-
Skal vi ikke have et par GEN outlet i Jægersborggade og på Staden?
-
jeg tror vores gram pris er lidt for høj
-
hvad så med en studietur - onkologerne ville have godt af noget ordentlig inspiration i stedet for de evindelige symposier i Tampa og på Cap
-
ri...
-
Mon bruddet mellem Iberdrola Renovables og Gamesa kan give noget til VWS i stedet?
-
-
svært at sige kristensen. For deres aftale galt bla udvikling og drift af parkerne. Noget Gamesa jo gør sig i
-
Så jeg ser det egentligt primært som om at IR nu ikke længere vil være forpligtet til at overtage de parker som Gamesa bygger
-
Modsat så skriver IR at de stadigt vil samarbejde med Gamesa. Så det lyder måske
-
som om de blot heller selv vil udvikle deres projekter og så insource møllerne fra Gamesa
-
Men det er da klart at Vestas skal prøve om de kan få en større fod indenfor
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind