Aktiesnakken — Juli 2011
-
denjoer jeg følger ikke danske bank så det er begrænset hvad jeg har at byde ind med.
-
coller det vil parken også i Q4
-
yep - men nu er jeg grundlæggende kritisk overfor completition dates ifm. vindmølleparker... men det er jo nok ikke vestas' skyld

-
haha ja men tor liiiige vestas har noget bedre styr på det end ges/nordex
-
men ja 5 mdr til at opstille dem og idræftsætte dem kræver at developeren
-
også har gjort deres forarbejde godt på civil work
-
jeg noterede bare at der er gns. 3mdr til at opstille og aflevere.... og det synes jeg er en lille margin når man ellers kigger på nogle af
-
vestas andre ordrer jeg har kigget på....
-
det er trods alt hele 51 stk møller.
-
som sagt hvis developeren har fundamenter og transformer mm klar så er det ikke noget problem
-
det tager et par dage at rejse en mølle. Og så er der nok 2 teams. Derudover teams der indkører møllerne
-
Men tiden går for vestas. Projekter i denne størelse har de nok ikke meget mere end ca 1 mdr at hente
-
hvis de skal nå at kunne overlevere dem i indeværende år. Og de mangler som sagt
-
stadig flre ordre på bogen for at nå 2011 resultatet
-
pandora teknisk analyse (pay) http://www.proinvestor.com/aktieanalyser/92/Pandora---teknisk-analyse
-
ja vestas har det med at overraske. Men på det seneste har det mest være til den negative side
-
jeg har i hvert fald ikke travlt med at gå ind i vestas. Der er nye udfordringer forude
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind