Lukket sidste 500 stk Jyske. Endeligt lidt medvind på cykelstien
mener jeg har en wacc på 11-12 %.
Ha-ha Masha. Jeg købte også bankaktier i aftenhandel fredag. Solgte lidt for tidligt, men lidt har også ret.
Du var ellers i dyb dep tidligere på ugen, digged into shit but came out smelling like roses.
ok dayne...det lyder ganske fair.
Virker dumt at Brink fra SHB rammer Spar Nord på så løst et grundlag. Mon ikke Jyske er mere "samme region som Fjordbank" end Spar Nord?
yep, fisker jeg udnrede mig også over den argumentation.
DSV: på længere sigt tror jeg de kan forbedre deres bruttomargin, pga. deres strategiomlægning mht. organisk vækst.
men er kritisk over hvordan deres omsætningsvækst vil reagere på den nye strategi, så den har jeg været noget konservativ med.
DSV: Min mavefornemmelse siger nej til køb lige nu. Venter på den skal
under 113.
Hov... dobbeltregistrering. Er det allerede Happy Hour..
Men der ligger også en rimelig indtjeningsforbedring ved at løfte margin i de tilkøbte forretninger til "koncernniveau"
Lige præcis Coller. Det er det jeg tror på sker nu når det ikke er opkøb der skal drive væksten. Så må der effektiviseringer til.
DSV: Aktietilbagekøbsprogrammet sluttede jo igår, selvom det måske ikke har meget effekt på reduktion af købersiden.
Jeg håber de iværksætter et nyt program.
Solgte mine Pandora i 167 med bare 3 % fortjeneste. Skal ikke købe glitter igen uanset hvor langt de spår den skal op.
Logger ud. Skal på gåtur i byen - i regnvejr. Måske en god dag til en times tid på biblioteket. Hej.
Gåtur? Nej du. Ud i lufthavnen. Ikke mere regn.
hvor meget kan danske bank blive ved med at stige? utrolig den er kommet over 100 med så elendig økonomi og forr
etning
CDS'erne kommer ikke til udbetaling på den Græske "selective default". Der er vist et marked, der kommer under heftig revision fremover....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind