Aktiesnakken — Juli 2011
-
men jeg er ikke så meget for cisco. Intel i aften.
-
Det ser ud til at der er nogle konvergens vindere. Apple (!!) Google (!) Intel, HTC, Samsung
-
Facebook ville jeg gerne have aktier i også.
-
Man ved man har lavet noget godt når mobil producenter laver en Facebook knap
-
prøv at forestil jer at være lige så betydningsfuld som alfabetet!
-
Intet. Intet kører over facebook
-
men google + skal man holde øje med
-
det har jeg svært ved at give dig ret i
-
FB som dårligt lavet
-
FB er daarligt lavet (teknisk) - sharding af 1000vis af mysql instanser, locking og caching hell :-), PHP sprogvalg...
-
FB bruger rigtig meget tid paa at hacke deres platform til at kunne lidt mere scale... - istedet for at scale rigtigt
-
Der er INTET der er dårligt lavet når det har 500 millioner aktive brugere
-
jo, teknisk... men ikke viral-marketing maessigt nok

-
ProInvestor er dårligt lavet på samme måde, og gud er mit vidne, når jeg siger at jeg gerne ville være FB
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind