Aktiesnakken — Juli 2011
-
Ser ikke lige for mig at GE skulle være klar til at byde. Eller for den sags skyld andre.
-
Der skal minst 50% prime til. Og så snakker vi trods alt 37 mia+
-
Jeg har ikke lige de samlede R&D investeringer. Men de er laaaaaaaangt under mcap på 25 mia
-
Jeg ser rigtig mange V112 projekter som developerne er i gang med. Men je havde også troet der ville være kommet
-
flere ordre på nuværende tidspunkt. Men det at opgradere et projekt fra f.eks V90 til V112kan let
-
tager over 1 år fordi der skal hentes nye tilladelser. Og amgne projekter vil slet ikke
-
kunne opnå den tilladelse. Så tror den større rotor
-
er med til at forsinke processen
-
troldmand, ved du hvad deres produktions kapacitet på 112'eren er pt? de er jo stadig i gang med at ombygge en række af deres fabrikker til
-
v112 produktion, så kan det tænkes at de har måtte droppe salg af den til projekter i 2011, pga manglende prod-kapacitet?
-
der er jeg dig svar skyldig. Men tror nu ikke det kan være årsagen
-
En ordre kan jo stadig godt annonceres men i så fald f.eks udskyde selve leveringen 6 mdr
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind