Aktiesnakken — Juli 2011
-
Well, hvis jeg havde nogle, ville jeg hoppe af asap. Men okay, jeg har også altid været beartrader, og har kun handlet råvarer, men
-
var ansat hos Vestas 5 måneder i 2010 og kunne ikke komme hurtigt nok videre
-
Tror ikke på dem. Det er pt i mine øjne en virksomhed ude af kontrol, altså interne. Der for gang i for meget, der fører til alt for lidt
-
Jeg shortede den i kurs 130, men kun 200 stk, da jeg ikke har flere spir til det
-
det man kan sidde og håbe på som vestas investor er, at der snart kommer en kineser og køber biksen
-
du mener de sidder på en white-collar omkostningsbombe af dimensioner waiting to explode?
-
@Delta - FOE igen i en god stime..3,50%
-
Altså, nu skal du heller ikke tage mine ord for andet end det er... Jeg er ikke aktieinvestor, sidder som commodity trader
-
ved bare, at det jeg så, kunne jeg ikke lide - men altså det var jo heller ikke alverden jeg så... så who knows
-
Med køb af århus elite kan man jo godt stille spgm tegn ved din dømmekraft filtenborg
haha -
Præcis

-
Men hvis nogen af jer trader på cbot, mdx eller lignende - så kan vi snakke

-
vi har brug for input også på commodities herinde
-
så må jeg hellere hænge ved
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind