Aktiesnakken — Juli 2011
-
Hvis der ikke skulle herskes tvivl om bøgerne i tsl, var jeg ikke bange for at købe på nuværende niveau...
-
Er det tyskeren?
-
^^Q Cell
-
Hvad er pe på den stakkel
-
Men de kører nogle gode gloomhistorier på den branche skægt nok på trods af helt vilde vækstrater
-
Jeg kan ikke finde trina solars dato for næste Q meget mærkeligt. Sidst var i maj, så den går nok i august. Og de har ikke nævnt rygterne m
-
Med et ord. Sidste announcement er at de gør klar til at skibe ud til nordamerika
-
Q cell den må vi holde øje med doodha. Fik respekt for din vedholdenhed i Ges sidst
-
P/S 0,18...
-
Vildt...
-
De slæber rundt pæ en rimeæig stor gæld
-
Det kan jeg ikke lide. Tilgengæld handles den under cash værdien. Men det kan være lige meget hvis de skal ud i noget refi
-
Så short tanken må ligge i noget gældsrefinanciering der går galt?
-
Negativt cashflow er heller ikke så rart. Det må være gælden der tynger
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
altså altså ...