Aktiesnakken — Juli 2011
-
Er det på europa credit crunch?
-
Trina Solar er ellers kommet ned i et område hvor jeg gerne vil ind, men nu tør jeg ikke pga. rygter om fusk i bøgerne..
-
Måske man i stedet skal holde sig til First Solar.. Den må da være reel...
-
Fusk i bøgerne?
-
Hyundai!
-
Ja TeamGarlic smed et link.. Den faldt 10-12% en dag i sidste uge, pga. finansdirektøren var gået af...
-
Har du link til trina rygterne
-
Ah ok.
-
-
De kommer snart med regnskab ikke?
-
Jo det må de gøre.. Men ved ikke præcis hvornår...
-
Det er jo ikke cfo der er gået af, men en af deres revisorer
-
Ja det er korrekt... Det var mig der huskede forkert..
-
Han er så åbenbart impliceret i en anden skandale, hvilket jo kan være grunden til afgangen
-
Hvad trader den i idag?
-
En analytiker siger i artiklen at der ikker
er noget som tyder på der er -
de er fusk med regnskaberne, men at det er bedste at stå på sidelinjen pt..
-
Falder knap 5% til 17,58$
-
Ja det kan han jo have ret og regnskabsfusk er nok det værste, fordi så kan man slet ikke regne på casen
-
Den kan jo være pivdyr eller pivbillig.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind