Aktiesnakken — Juli 2011
-
håbløst overvurderede huspriser, faldende privat beskæftigelse, stigende renter og skatter - og en refinansiering hvert år. Det centrale spø
-
rgsmål er ikke "om" - det er "hvornår"
-
Jeg ser det ske i 2013. Og måske endda fra slutningen af 2012 hvis folk begynder at spekulere
-
i bankerne fra 2013 vil få store tab på boliger
-
det er også mit ræsonnement - men som troldmanden siger, så ruller lavinen, når spekulationen sætter ind
-
conner det er også rigtigt. Men mange har taget tillægslån for at leve livet fordi de pludselig var mursten millionær
-
så jeg tror nu alligevel vi vil se en del af 2003 bølgen være tekniske insolvente. Og så netop
-
risikoen for hele spekulations bølgen kan sætte bankerne under ekstra pres
-
Jeg vil i hvert fald ikke anbefale nogen at holde bank aktier fra 2. halvår 2012 og nogle år frem
-
90mw brazil ordre til vestas
-
-
PGS fremlægger bedre udsigter end ventet i Norge. Carnegie anbefaler omlægning til TGS (http://www.hegnar.no/bors/article628795.ece)
-
-
glem arbejdsløshed - kig på beskæftigelsen
-
præcis varnæs
-
men enig med olskar i renten. Jeg kan ikke forestille mig store rentestigninger medmindre de er fulgt af høj inflation
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind