Aktiesnakken — Juli 2011
-
@MaxProfit: Enig. Det koster sgu' meget mere at give morgenbrød i hele Nykredit.
-
Ja jeg tror ideen med et eu rating bureau vil vinde tilslutning. Problemet er bare når de svage finder sammen og kritiserer at blive hakket
-
På så virker det knap så troværdigt
-
Allerede under credit crunch var der debat, men der var kritikken jo omvendt. At de ukritisk havde ratet alt AAA
-
Så hvad skal stakkels moody gøre. Kalde junk for guld som i gamle dage?
-
CEO from Genmap LIVE at ProInvestor : http://www.proinvestor.com/index.php?p=q-and-a&groupid=31
-
Det kunne være, at jeg skulle lave mit eget ratingbureau. Alt ville starte som junk-crap, og kun møjsommeligt kunne arbejde sig op derfra
-
Problemet er varnæs at ingen vil kaldes junk og betale for det
-
Så din bizz model er lidt broken. Men du kan vel låne til konceptet
-
Dont bet against the us. De arbejder mere og er sande kapitalister. Ikke ligesom EU der er familiekapitalistwr
-
Jeg tror ikke der er nationalisme i moodys overhovedet. They see shit and call it
-
Svar skyldig. Mmen mN kan jo researche
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind