Aktiesnakken — Juni 2011
-
det manglende fabrikssalg kender vi jo allerede...
-
det var det sidste der kunne presse kursen i mine øjne. Men beware. Genmab er i super nedtrend
-
aka... - genmab har rullet nedad siden oktober... - er den ikke også dead meat?
-
altså det var jo fuldstændigt det vi havde ventet. og apropos warrants så har de så udstedt velvidende om at de lukkede programmet
-
men kursen den sidste tid ser mistænkelig ud
-
genmab er vi ikke tæt på at blive handlet under cash? Drenge det er for billigt
-
det er vel en konsekvens af at andre måske havde regnet med zalu rth...
-
men mine ordrer kommer ikke rigtigt igennem i 34,35...
-
Genmab (Reducer):
Genmab har ikke overraskende valgt at lukke Zalutumumab (hoved- og halscancer) ned. Det sker efter selskabet ikke har formået at finde en partnerskabsaftale. Genmab vil dog fortsat søge at finde samarbejdsmuligheder, men vil ikke inve -
investere yderligere i udviklingen af zalutumumab. JB: Nyheden kommer ikke som en overraskelse for os, da vi flere gange tidligere har udtrykt skepsis omkring Zalutumumab, hvilket primært kan henføres til projektets virkningsmekanisme, som efter vores v
-
10 miliiarder

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind