Aktiesnakken — Juni 2011
-
CC færdig
-
-
Også tak herfra, har tilladt mig at paste et referat ind i LCP-tråden
-
hvad med lcp atorfen ?
-
burde være muligheder for aftale der
-
ja det er ganske enkelt imponerende aktien ligger hvor den gør. Hvis der ingen upside er ved gode data og der er en KÆMPE downside ved
-
dårlige data så er branchen snart historie som et investerings objekt på børsen
-
Tja, når nu Nykredit vælger at sælge ca. 1.2 mio og det er NON'er der køber, så skal det gå galt...
-
det er jo desværre den sørgelige sandhed for al dansk biotek uden undtagelse. Der bliver ikke indregnet noget længere
-
Og det er så her man må finde ud af om biotek er en god eller dårlig investering. Men rigtigt meget bliver jo handlet til Cash
-
note to others: dont try it either
-
men jeg begynder snart en kontrær bevægelse for det er klart at kan selskaberne komme på markedet med produkterne, så ligger der en vild
-
upside og venter. Men som vi har set i Genmabs tilfælde kan penetration og uptake tage op til 2 år
-
men jeg har altså solgt LCP idag.....
-
ja der er forsåvidt ikke noget overraskende idet. Det der godt kan undre mig lidt er hvorfor ikke Pharma køber biotek op og oafnoterer det
-
glem ikke zealands virkeligt flotte aftale
-
men branchen skylder altså også os investorer en del skulle jeg mene
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind