Aktiesnakken — Juni 2011
-
men det er klart at hvis kursen fortæstter ned mod 100 eller under og der også kommer en ny nedjustering så bliver presset alt andet lige
-
øget gevaldigt
-
jeg mindes ikke at have set en eneste analytiker på det seneste der tror på tripple 15
-
De er allerede længere nede i deres forventninger
-
så på den måde tror jeg nu ikke nødvendigvis det gør så meget
-
de nye regnskabs regler hvor oms først kan bogføres når et projekt er færdigopstillet gør egentligt også det endnu svære at opnå
-
så 12-13 mia ser jeg som mere realistisk
-
nej det tror jeg ikke lello. Hvorfor skulle de dog det? Så længe produktet er godt og der ikke er tvivl om de trods alt har likvider til at
-
fortsætte så kan jeg ikke se hvorfor kunderne skulle skænke det en tanke at kursen falder meget
-
se rundski det er jeg for såvidt enig i. Ogs¨å derfor min oprindelige plan har været først at
-
købe vestas efter Q2/Q3
-
og denne holder vel stadig http://www.finansnyheder.dk/News/ShowNewsStory.aspx?StoryId=11352798
-
Men de meget lave priser pt får mig muligvis til at fremskyde den beslutning
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind