Aktiesnakken — Juni 2011
-
nej Siemens lige som alle andre producenter hensætter løbende en andel af deres oms til garanti forpligtelser hvor dette falder
-
ind under. (Vestas 2,9% af omsætningen)
-
så de har en konto til dette formål og prisen på nye møller vil derfor ikke blive sat tilsvarende op.
-
hvis ikke det er mere end 100-200 mio så er det stadig penuts. Vests hensættter f.eks over 1,2 mia dkk i år
-
vestas -20% på en uge...det må være definitionen på dårlig investorkarma
-
5 ud af 7 dage ligger den med mellem -5 og -10%.... det er godt nok vildt når der ikke har været FA-begivnheder.
-
gad vide hvornår dette vanvid stopper i VWS. de der er short i VWS må virkelig klappe i hænderne lige nu
-
http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10303399/VestasNordea:-Vent-med-at-koebe-aktien når man kan spinne kreditfacilititen ja så er det kla
-
rt at sentimentet er helt i bund......
-
spinne faciliteten negativt*
-
det er jo for syret....
-
tjuhej hvor det går - er det grækenland der leger på bordet igen?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind