Aktiesnakken — Juni 2011
-
hahah en kommite der 7-9 gange om året skal snakke warrants. Hvem sagde tage selv bord
-
Nominerings- og corporate governance komitéen 1 Revisionskomitéen 5 Vederlagskomitéen 3
-
I kan læse om proceduren på side 30
-
-
og hvis man ikke kan få nok fakta er der hele sektionen fra side 28 og frem
-
(mente nok det var 9, men synes det lød overdrevet, det var det så ikke
-
Der bør være en kommitte til komiteen. Og jeg tror deres rolle også er at skåle til julefrokosten
-
ja det er lidt pauvert
-
jeg må sige at jeg også er lidt trist over at kunne huske at der var 9 kommittee møder i genmab.
-
sørme ja. Men det er stadig et reelt bestyrelsmøde der skal træffe beslutning om at udstede warrants. Det kan en kommite ikke gøre
-
det har jo ingen reel betydning overhovedet?
-
de fleste warrants er under vand anyway
-
det er ikke det der er pointen aka. pointen er de i dag både har talt om warrants og egfr. Og mit spørgsmål er så om der må udstedes warrant
-
hvis de samtidigt ved de om 2 dage annoncere en aftale
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind