Aktiesnakken — Juni 2011
-
ligger fast
-
at det typisk tager ca 2 dage fra underskrivelse til nyheden reelt bliver præsentert. Ganske enkeltfordi der så er en masse praktiske ting
-
så det kører efter sin helt egen cyklus
-
der skal på plads
-
og ja det er en tidslinje jeg HAR fået bekræftet flere gange
-
derfor vil en evt beslutning om en aftale ikke kunne meddelels
-
kunne blive meddelt i dag
-
forstår ikke hvad du taler om trold?
-
selvfølgelig gør de ikke det
-
nå jeg forstår intet af det I skriver, måske er jeg træt.
-
men vi kan da i fællesskab håber på at ikke også disse warrants havner under vandet
-
aka det jeg siger er at en warrants meddelelse er hurtig at skippe ud (samme dag som bestyrelsmøde)
-
det er en evt accept af en partner aftale ikke. Det tager et par dage før alle de praktiske detaljer er på plads
-
går diskussionen så på at der skulle være en sammenhæng?
-
I forhold til deres udmeldte timline om en beslutning af egfrs skæbne inden den 1/7 så kan vi være ret sikker på de har snakket egfr i dag
-
så der bør komme en meddelelse i løbet af et par dage
-
mit spørgsmål til coller (som stak af igen) var om det mon er lovligt at udstede
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind