Aktiesnakken — Juni 2011
-
Og jeg antager det nye lån er 2-300 mio euro større end det gamle
-
Og en rettet emission vil kunne give ca 300 mio euro
-
vi har heller ikke hørt nogen af de analytikere der tidligere har talt om en emission nu sige at det er udelukket
-
@troldmanden: Hvad i himlens navn skulle Vestas med 2-500 millioner EUR. De har lige lånt til meget attraktive vilkår og har øjensynligt
-
thure vestas har kørt med en meget stram likviditet på det seneste og vi ved som sagt ikke hvor meget større den nye
-
låne facilitet reelt set er
-
Så nej jeg mener bestemt ikke man kan udelukke en emission. Kunne vi det vil jeg også mene kursen ville være steget ganske betragteligt i
-
dag i stedet for at stige
-
ahh nu ved vi jo ikke om de reelt set kunne have hentet 3-400 mio mere
-
@troldmanden: Vestas har i dag oplyst at de har fået vilkår som om de var A-rated. De kan snildt låne lidt ekstra til samme eller lidt
-
de har jo allerede fået 100 mio ekstra
-
men lad os se. det beste vil da være hvis de IKKE har brug for mere kapital
-
nå maden er klar jeg må smutte
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind