Aktiesnakken — Juni 2011
-
mfa lige præcis vestas mener jeg nu vi har ramt noget nær spot on her på PI
-
De sidste par år hvor folk overordnet set har været meget bull på casen har vi haft salg på den
-
så det er fra ca kurs 300 og ned til nu.
-
det begynder så småt at nærme sig hrmunk
-
Min oprindelige tese i feb 2010 var jo fra 2. halvår 2011
-
begynder det så småt at vende for forretningen vestas
-
Og det fastholder jeg stadig. Det er nu flere af de nye møller så småt begynder at blive leveret
-
og de har en større margin end de gamle
-
og det er også først fra 2. halvår sidste års store prikke runde for alvor slår igennem
-
MEN der er stadig riskom for en nedjustering. De er IKKE i mål endnu.
-
Så den forsigtige afventer Q2 regnskab. Også selvom det måske vil betyde en højere kurs
-
Q3 regnskabet kan også være en skidt nyhed for investorene idet Vesrtas der vil komme med en opdatering af 2015 målene
-
Og der kan jeg ikke se anden udvej end at de må nedjusteres
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind