Aktiesnakken — Juni 2011
-
Hvordan læser I de nyheder hvor der står *Alert- hos mig står der: Nyheden kan ikke findes
-
Det er det samme på EI der er bare et blankt felt hvor nyheden skulle stå, og det samme *Alert- øv hvor kan man så få de us-tal kl 14:30 ?
-
det er rene alerts eller heads ups... tror nok at stjernen betyder at der ikke står mere end selve overskriften.
-
Det er jo us-tallene, og der står ikke en dyt, det har været sådan et stykke tid, jeg må læse tallene ved at se om kurserne går op eller ned
-
de holder lukket idag... derfor der ikke kommer historier fra rbb.
-
du kan se i onsdags var der historier på tallene. http://www.proinvestor.com/finansnyhed/10301435/USA:-ISM-indekset-lavere-end-ventet-i-maj
-
ok, ja da var der tekst, de us tal var ellers rare at få.
-
du kan da bare se dem at andet sted idag... www.marketwatch.com eksempelvis
-
OK tak skal du have.
-
+54000 det var ikke meget... og april nedrevideret med 39000... uha
-
Nej, det er noget der kan ses på mine aktier, jeg har flest norske og svenske, de danske får nok hug på mandag, uha
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind