Spm. fra en nybegynder: Hvad sker der med Satair??
Er det det der giver det store kursfald, eller?? Synes ellers at der fulgt en positiv udmelding omkring øget overskud....
træk udbyttet fra kursen i går, så kan du se at det passer meget godt med dagens kurs
Ja. De udbetaler ekstraordinært udbytte på 50 kr pr aktie.
Kan godt se sammenhængen....tak
sig mig - følger markedet med herinde? Aarhus Lokalbank er nede med 17% og jeg lavede tidligere en joke om at de sad med græske CDS'er...
JV folk stoler for meget på dig
den var da noget af en vending GEN tog.... sidst jeg kiggede var den nede med 2 % og nu i plus
Tror aldrig jeg har fået så mange tæsk på en dag. Nu er der solgt ud med mindre tab men det her er jo ren kællinge hysteri
jeg tror selv det en rød dag fordi Cantador er blevet taget uden lys på sin cyckel
ja enig alt tolkes åbenbart negativt selv hvis solen skinner, tænk nu hvis der kom regn om en time
og nu minus igen.... hop hop
ja nu hvor vi er igang så lad os få et kæmpe jordskævl så hele lorten kan vælte
hold kæft hvor er jeg træt af negative historier
ja vi mangler en Holger der kan blive væk og så fundet igen
topsil i 1,01..... der er da vist ved atvære en del interessante tilbud derude.
ved du hvornår Topsil har den nye fabrik klar? Aktie kurser er bare kortsigt for tiden..
først engang i 2012 mener jeg... nok slutningen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind