Aktiesnakken — Maj 2011
-
så er det lidt svært at tyde om den faste betaling skal også gælder et år mere...
-
Synes det kan læses på 2 måder. At det faste beløb der var aftalt i den oprindelige aftale nu fordeles over et år mere.
-
Og så at de vil få et års "fast betaling" mere
-
Det bør klart være det sidste men så burde de have fremhævet det ekstra års faste betaling de nu vil få. Altså i kr og øre
-
Ozen ja. Men det virker mildetalts underligt hvis de skal arbejde gratis i et år.
-
Det er jo netop den modsatte vej de pt forsøger at gå. At de vil have en endnu højere betaling for selve forskningen mod
-
til gengæld at få en lavere royalties
-
hm bunden på vej ud af vws?
-
Danisco solgt!!
-
har i et link
-
-
Lidt mystisk de faktisk ender over 90% når nu Eliot havde modsat sig det gældende bud
-
super
-
det betyder derbliver frigjort et stort mia beløb som nu bliver klar til nye investeringer
-
Det bør være NU ISS starter deres IPO maskine igen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind