Aktiesnakken — Maj 2011
-
ja jeg forventer faktisk en spids bedre
-
medmindre at deres seattle aftale koster et eller andet løbende som vi ikke har styr på
-
der kommer sjældent pipeline news i et kvartalsregnskab, så det vil jeg ikke sætte næsen op efter
-
de kan vel ret beset heller ikke i denne omgang tage beslutning om nedluk af zalu, før det fulde q2 er løbet ud
-
så den kan jeg heller ikke se i denne omgang
-
fabrikken kræver børsmeddelelse så det kan heller ikke komme. Er det andet end en kedelig afrapportering, dog med fuld besparelsesgennemslag
-
på forskning og admnistration
-
Vi har vel alle sammen en formodning om at de har lagt genmab op til konservative forventninger de gerne vil slå, måske endda hvert kvartal
-
men som I ved. I Genmab er der altid tid og mulighed for at blive skuffet
-
kun en tåbe frygter ikke havet
-

-
-
?
-
Nå ser den lige. Jeg ved ikke hvad der sker for dem. Men der er ro på broen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind