Aktiesnakken — Maj 2011
-
Nu har jeg det meget bedre Gobe..
-
denjoer hvad mener du med ødelægger deres vindmøller og klister fast?
-
Vestas tager naturligvis ALLE typer ordre ind der giver en tilfredsstillende indtjening
-
Og de har skam stor fokus på de større ordre/kunder.
-
@troldmanden jeg er bare lidt irriteret på vestas og deres ledelse idag. Alle viste de kom med et svagt kvartal
-
Ja alle viste det var et dårligt kvartal. Men ordreindgangen var faktisk endnu dårligere end forventet. Så derfor falder kursen
-
Men havde også anbefalet folk ikke at lægge inde med vestas hen over regnskabet. Syntes ikke det så positivt ud og det gør jeg stadig ikke.
-
kun på den længere bane. Der er jeg stadig bull på casen
-
Det er ikke vestas stil at fortælle om hvad der evt måtte lægge af specifikke ordre derude. Så det synes jeg ikke man kan lægge dem til last
-
Synes faktisk også der er lidt flere "forklaringer" på i regnskabet endnder plejer. Så de ved godt selv det ikke er godt nok
-
Og Ditlev får nok også en hård analytiker præsentation her kl 15
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind