Aktiesnakken — Maj 2011
-
BAVA skal godt nok også ned lige nu
-
Jinhui tjente i Q1 0,42$, svarende til NOK 2,2806
-
Stiger 10% til kurs 17,40.
-
Ud fra kvartalets EPS er P/E 7,6.. Det er helt vildt..
-
aktien.. det er sikkert Q regnskabet
-
Det er ligegyldigt, hvilken bil Helle kører i. http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article1563535.ece
-
well - mon ikke der ville være noget velvilje, hvis hun begyndte at bidrage? Hun må have Danmarks smalleste skuldre
-
Som Peter Drucker engang spurgte en CEO, der pralede af sin enorme lønpakke - "ok - fint. Men hvad har du bidraget med?"
-
Det er der nu ikke noget i vejen med, så længe hun hopper i båden og tager fat i åren sammen med os andre.
-
Jeg syntes dog ikke, at jeg så guccitasken i garderoben på min vej ud til pinden her i morges....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind