Aktiesnakken — Maj 2011
-
men de falder nok måske pga. zalu bekymringer
-
og det er ikke priset ind i aktien anyway så hvis man stadig tror på udrulningen af arzerra så er den snarere et køb end et salg
-
Jeg fik solgt neur til 102,5 og 97,5 det er det eneste biotek jeg har tjent på
-
biotek i danmark har været en meget dårlig forretning, men jeg kan ikke lade vær med at tænke på at det er nu man skal investere
-
Jeg tror neur på et tidspunkt får det igennem nu de satset på tms isteddet for mms, så derfor tænkte jeg på at skifte over
-
det kan jeg slet ikke forstå, ville klart og med længder vælge genmab
-
Jeg har - på biotek - en ret ordinær betragtning... Vi har nu i årevis hældt penge ned i klinisk udvikling og værdiforædlet produkterne
-
som pipelinen skrider frem (planlagt naturligvis, som LCP + Gen) er disse virksomheder blevet mindre og mindre værd
-
på trods af at de er tættere på markedet end nogensinde og i Genmabs tilfælde allerede på markedet. Det fornærmer min logiske investor sans.
-
(men dette gælder kun de biotek selskaber der har de samme produkter længere fremme)
-
@dollar. Jeg har 30K fra emissionen
-
jeg har som alle ved 32 k lcp
-
vi er mange herinde der har 30K, lad os lave en klub. Klub30+?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind