Aktiesnakken — Maj 2011
-
de har flere penge i kassen, et stof på markedet og langt større pipeline i senstadie
-
hvis der var noget der hed fair value i biotek vil jeg vurdere at genmab mcap burde være 2-3 gange højere end neur
-
du kunne have solgt neur nu til 51 og købt gen tilbage til 48,95
-
nu er det vist kun 1,7 gange større
-
jeg er ikke en delta flyer

-
så jeg taler på over lang bane
-
Jeg synes mine gen bare er faldet, jeg forstår godt folk er trætte af at se på de røde tal.
-
ja jeg har fuld forståelse også
-
men de falder nok måske pga. zalu bekymringer
-
og det er ikke priset ind i aktien anyway så hvis man stadig tror på udrulningen af arzerra så er den snarere et køb end et salg
-
Jeg fik solgt neur til 102,5 og 97,5 det er det eneste biotek jeg har tjent på
-
biotek i danmark har været en meget dårlig forretning, men jeg kan ikke lade vær med at tænke på at det er nu man skal investere
-
Jeg tror neur på et tidspunkt får det igennem nu de satset på tms isteddet for mms, så derfor tænkte jeg på at skifte over
-
det kan jeg slet ikke forstå, ville klart og med længder vælge genmab
-
Jeg har - på biotek - en ret ordinær betragtning... Vi har nu i årevis hældt penge ned i klinisk udvikling og værdiforædlet produkterne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind