Aktiesnakken — Maj 2011
-
Der er intet fatalt på vej for NeuroS.Tværtimod flasker alt sig lige nu.Oplægget er klart,og det bliver ikke svært at finansiere da de aller
-
Allerede har haft succes med Tms som mål,og med det som godkendt endpoint er det bare at køre
-
Bare de så ikke laver aftale på Huntexil i visse lande,uden gør som Bava o g går efter hele kagen selv
-
Bedre end at få dårligt betalt med dårlige royalties ,at satse selv,for der tager CEO fejl,risikoviljen i aftalesammenhæng er utrolig lav !
-
Ja,men så også med den rigtig store og gode mulighed for en fremtidig gevinst,er selv med i Bava NE
-
Omkostning for eksisterende aktionærer afhænger jo af GAK,så det er svært at vurdere,selv ligger jeg på 83,- inkl. NE,så jeg er ved godt mod
-
Hey bredtoft..holder du stadig nattopharma ?
-
overvejer at gå ind umiddelbart efter 1 juni. er dog bange for TA
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind