Aktiesnakken — Maj 2011
-
nu sagde jeg ikke all in

-
findes der en anden "in"
-
her er de første rapporter omkring tumult ved PI's børsnotering: http://www.bt.dk/danmark/drama-i-hedehusene-angrebet-af-brunstig-kamel
-
Haha. Jeg glemte hvem jeg havde med at gøre
-
der skal da være en liderlig kamel. Eller er det sgu ikke en rigtig ipo
-
Initial poking oppurtunity?
-
Godaften...
-
Omfg der sker ting og sager
i LinkedIn... -
Diba med underskod i Q1... Og TSL fortsætter ned... Så man skal til at være parat..
-
Thorleif Jackson supplerede i TSL i 26,25 med 450 stk.. Ryger den ned omkring 20$ tager jeg en post..
-
Sådan repræsenteres Dk ude i verden. Se fjolset og krum tæer http://jp.dk/jptv/nyheder_kultur/kultur/article2435810.ece
-
Og glem heller ikke Gazprom som er faldet en del på det seneste..
-
@Cash - Helt enig.. Simpelthen for dumt..
-
TSL....hvad ligger den i nu
-
jeg er alvorligt interesseret. men vil hellere have hyundai
-
21,67
-
Hyundai er også yderst interessant.. Men ville gerne have den lidt ned.
-
Gerne kurs 21-22-23.. Men det er måske for optimistisk pt..
-
den virker stadig rimelig billig på p/e
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind