Aktiesnakken — Maj 2011
-
well - på de sidste 10 minutter er den så steget til 109!!!
-
de sælger kun 7,9 mio aktier
-
og nu 120. de glade dotcom
dage er tilbage -
fedt. Lad os få PI på børsen
-
spændende - hvad vil du syntes er en rimelig market cap på PI? USD 150 B?
-
mindre kan vel ikke gøre det
-

-
der kommer snart lidt nyt på den front....i hvertfald indirekte
-
jeg vil godt lige have PI version 4.0 på banen
-
spændende. linkedin, google og apple har jo allerede vist vejen
-
men selvtilliden fejler ikke noget
-
og linkedin tilbage i 104 nu - Pandora er jo en kedelig value aktie ifht
-
hvis PI skal blive en homerun. Skal vi være lidt skarpere på hjemmebanen og så skal vi på udebane også

-
vi er ikke frygteligt fra begge ting
-
kan den shortes den linkedin basse
-
sikkert - men som den hopper og danser, så bliver man vist stoppet ud indenfor 15 minutter
-
nu sagde jeg ikke all in

-
findes der en anden "in"
-
her er de første rapporter omkring tumult ved PI's børsnotering: http://www.bt.dk/danmark/drama-i-hedehusene-angrebet-af-brunstig-kamel
-
Haha. Jeg glemte hvem jeg havde med at gøre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind