Yep - ihverttfald den dag de beder om flere penge - eller du alternativt bliver udvandet
Har købt FLS for dyrt og sidder på Norden - som jo også er lidt usikker men deisse solide ting går jo forhåbentligt aldrig i nul - som Biote
FLS købt for dyrt ? det må da være peanuts - er den ikke tæt på ATH ?
FLS gak 469 - måske jeg skulle købe flere for at bringe mit snit ned.
ATH - all time high - højest noterede kurs
Jo. Må vel sidde på dem et stykke tid. De er i alt fald udbytte givende igen næste år. Men jeg vil jo hellere handle og srabe penge i kassen
frie midler ? eller pension ?
Helt frie. Både privat og i et Aps.
lager beskatnikng har ødelagt noget af det sjove i at have aktier i selskabsform
Vestas får 200 MW ordre i USA
men det er selvfølgelig mindre problematisk hvis man handler hele tiden end hvis køre buy and hold
Tillykke til Vestas - så mangeler de bare lige - 30 ordrer mere
Ja det er mit første år med Aps ved siden af og det går ikke for godt. Til gengæld går det rigtigt godt med det rent private.
har p.t. ca. 7000K investeret sammen med andre i et a/s - det lukker vi ned, gider ikke det lagerbeskatning
Har 7000K privat plus et par i Aps`en der har et tilknyttet Inc i USA. Havde egentlig bare placeret i aktier midlertidig.
SKAL der lagerbeskattes i et Aps?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind