Aktiesnakken — Maj 2011
-
(jeg har et par salgsordrer liggende - mere så i ved det inden jeg bliver beskyldt for hype)

-
En halv million lønmodtagere på det private arbejdsmarked er ikke dækket af fælles overenskomster.
-
-
Så ugennemtænkt er "rød-plan"
-
mon ikke folk bare melder sig ud i bundter naar overenskomsten kommer? og fagforeningen bliver til en forening af kun arbejdsloese....
-
de kan saa forhandle sig til 12 minutters mere arbejdsloeshed i arbejdsloeshedsforeningen
-
Trina Solar begynder at blive interessant ingen.
-
Har aflagt Q1 regnskab i dag..
-
Trina ja skal vi dyrke?
-
Du kom før mig aka, skulle lige til at skrive et indlæg..
-
det er lidt vildt.. Men dejligt for os som skal ind.. Det lever ikke helt op til forventningerne og får derfor smæk.
-
Fuldt forståeligt..
-
Men de har til gengæld fået et 130 MW ordre i Tyskland i dag..
-
Men det er svært at forholde sig roligt, når man har en aktie der falder 10%..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind