Aktiesnakken — Maj 2011
-
Fremrykket pensionsbeskatning: 10,9 milliarder
-
Det er jo som at pisse i bukserne.. Så mangler man bare de penge senere... Giver ingen mening
-
-
De vil vækste sig ud - men hvad hvis væksten ikke kan bære det?
-
Offentligt forbrug skal NED!
-
Aftale med arbejdsmarkedets parter: 15,0 milliarder
-
Men der foreligger ingen aftale..
-
de vil nationalisere alt vaekst
- nok af vaekst-pakker/gaver til hvad de nu lige har luner for (som nok ender i polsk arbejdskraft) -
Og lade virksomeder optage gratid lån og gøre offentlige institutioner til banker.. Det er farligt..
-
virksomheder optage gratis*
-
Man skulle tro der var en kommunist med i spillet..

-
biotek branchen maa da klappe i haenderne - taenk hvor meget kapital genmab pludselig har til raadighed - gratis!
-
@Kristensen: Virkelig?

-
højere registreringsafgifter.... hvordan kan det overhovedet være muligt i dk?
-
Thure:
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind