Aktiesnakken — Maj 2011
-
Selvfølgelig!! men så siger vi 1,40
-
Kan man have en stående ordre uden det koster noget andet en een gang kurtage når man får ordren?
-
Forstå nu hvad jeg mener

-
Men man kan vel have en stående ordre liggende i 3 måneder?
-
Nordnet svarer altid ret hurtigt paa spoergsmaal elektronisk, eller live per telefon - nok bedst at faa svaret direkte fra dem
-
Nu har jeg sendt spørgsmålet til Nordnet, det er da rart at vide om man kan have en ordre liggende i 3 måneder uden at få regning på 1000 kr
-
Men man kan vel have en ordre købsordre liggende i flere måneder og så lave den fill and kill så er det vel een gang kurtage?
-
Så må der snart komme en meddelse fra Danisco
-
tror godt du kan gå i seng Kristensen http://www.business.dk/brancher/daniscos-aktionaerer-maa-vente-til-paa-mandag
-
hvad tror I om Barclays position? Har de købt op for Dupont?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind