Aktiesnakken — Maj 2011
-
men det kan man jo desværre ikke være sikker på blandt de mange lokalbanker...
-
lex skælskør og andre....
-
hos skælskør mente man jo at når det afdrags og rentefrie lån til en dybt insolvent mand ikke var misligeholdt!!! burde man jo ikke nedskriv
-
e.... insane.
-
Haha..
-
Kommer der budkrig om Holdingselskabet af 1958?
-
DK Company har vundet et slag i budkrigen om den hedengangne Bonusbankens børsnotering.
-
Tøjselskabet har købt 24 pct. af aktierne, men det er sket til kurs 0,30, og dermed til en højere pris end de 0,28 øre pr. aktie,
-
som selskabet oprindeligt havde budt.
-
Onsdag modtog de tidligere aktionærer et tilbud fra selskabet Smartguy, der som DK Company er et tøjselskab. Det bud lød på 0,30 øre
-
Der er hvert fald en eller flere nordnetter der tror på arbitrage mulighed
-
Muligvis.. Samme med Smartguy A/S, ders regnskabstal ser hvert fald spændende ud..
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind