hehe... jeg havde også købt hele striben i håb om at blot en af dem ville gå hjem
(det er ikke sket endnu... skulle jeg hilse at sige)
Pharmexa - var en af de billigere. De der fyre med Ragweed oral vacciner ditto. Neurosearch ditto. Ikke at glemme Aka´s yndling -. som den
Nuncas mas biotechnica - eller hvordan det nu engang lyder en espanol
Spændende med Elliott - det havde jeg ikke ventet.
Synes de spiller højr spil, hvad nu hvis Dupont ikke får 80 % ? Eller de får lige 80 % - ikke specielt attraktivt at sidde i den position
når Dupont ikke må hæve buddet - måske Elliott ikke lige kender DK regler
man kan tabe penge på alt - det er ikke begrænset til biotek
Well - altså argumentet med at købe dem med den laveste stykpris er åndsvagt - min når dit valg var mellem
Pharmexa og GEN så ville forståelsen alligevel være ligegyldig.
Har været i Vestas et par gange - det gik fint - men afventer nu - og køber ikke fordi det er økologisk og miljøvenligt og ikke-akraft
De tjerner ingen penge - der er hældt milliarder i de møller og de er fuldstændig afhængige af offentlig støtte
hvis skibsværfter havde fået samme støtte så havde DK været verdens største skibsbygningsnation
halvdelen af mie
n GES røg idag...svær at gennemskue
meget overraskende timing må man sige.
er der ikke nogen begrænsninger på hvordan man lave den slags rettede emissioner ? jeg synes at have hørt noget med 10% en gang årligt ?
men det er måske forkert ?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind