Aktiesnakken — April 2011
-
hvad laver de
-
k2 vitamin som Hegu har erfaring med
-
er høj risiko, men er EU har støtte et af deres studier med 17 mio NOK, aftale med danisco, og en mager aftale med en ledende aktør på det
-
europæiske marked..omfattende patenter i EU og mcap = 60 millioner
-
får granted 2 meget vigtige patenter indenfor 2 måneder
-
Sælger varemærke MenaQ7 som er klar det ledende brand
-
prøv og søg på det..
-
ejede MGP diagnostics, som blev solgt for en slik til en andet selskab af et bestyrelsesmedlem..dette skabte mega splid hvilket har fået..
-
aktien til at falde..der er senest mellem fuldstændigt udskiftet med meget kompetente folk...
-
bag udskiftningen er milliardæren Anders Udden som købte tidligere CEO ud i kurs 3..
-
han var største investor..
-
kort sagt, hvad Nattopharma er. Høj risiko, men k2 markedet er spået større status end fiskeolie, d vitamin og calcium
-
danisco har k2 vitamin på forsiden nu og har haft det i 2 måneder indtil videre
-
ikke en købsanbefaling...ville bare oplyse om et meget spændende marked og trend..
-
Har lige fået GRAS godkending i USA..så kan reelt lave et otc produkt nu..I EU kræver det godkendelser hvilket de arbejder hårdt på..
-
PSE - Sjovt at Skjærbæk ghel
-
hele tiden kalder sin investeirng i PSE for "fejlslagen", alligevel fortsætter han med at køber op..
-
MEn på den anden sige, bliver han vel nødt til at sige dette, for at holde kursen nede, således han kan få købt yderligere op..
-
Der må være en strategi bag alle de opkøb han laver.
-
vi har jo tidligere talt om at det handler om at købe op gennem markedet, give LD et tilbud og så afnoterer virksomheden
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind